Artykuły biurowe – co warto podarować pracownikom?

artykuły biurowe cintagadzet

Każda szanująca się firma, bez względu na rozmiar czy charakter prowadzonej działalności, powinna podarować pracownikom przydatne gadżety z własnym logo. Spersonalizowane artykuły biurowe podobnie jak odzież robocza i reklamowa czy artykuły higieniczne stanowią nie tylko użyteczne akcesoria. To także wartościowe narzędzia marketingowe! Co warto uwzględnić w wyposażeniu biura? Które przedmioty okażą się naprawdę pomocne dla zespołu oraz ułatwią promocję firmy?

Spis treści

Spersonalizowane akcesoria do biura – przydatna forma reklamy

Logo i nazwa firmy są najważniejszymi punktami wszystkich form reklamy. Dlaczego więc ich nie wykorzystać w przypadku artykułów biurowych? Akcesoria
z tej kategorii sprawdzą się nie tylko w trakcie pracy! Nic nie stoi na przeszkodzie, aby je wykorzystywać w domu lub innych miejscach. Dzięki temu gadżety będą mogły w nienachalny sposób promować konkretne usługi lub produkty. Firmy zajmujące się produkcją gadżetów marketingowych oferują pomoc profesjonalnych grafików, którzy pozwolą zrealizować pomysł lub zaproponują własny projekt.

Które gadżety z logo warto wykorzystać w biurze?

Akcesoria marketingowe powinny odznaczać się kilkoma istotnymi cechami – prostotą użycia, wysoką jakością wykonania i oryginalnością. W efekcie produkt nie wyląduje w koszu lub na półce, a będzie wykorzystywany przez użytkownika. Im częściej będzie go potrzebować, tym większa szansa na docenienie pomysłowości producenta i zapoznanie się z jego działalnością. Jakie gadżety warto zakupić do biura, aby pomogły w promowaniu?

Artykuły biurowe: antystres

Mianem gadżetów antystresowych, które bardzo często nazywane są pieszczotliwie „gniotkami”, określa się produkty wykonane
z miękkiej i elastycznej pianki (PU). Pracownik w przypływie dużego stresu lub złości może wykorzystać ten gadżet dla rozładowania przesadnego napięcia! Antystres jest bardzo dobrą alternatywą dla niezdrowego papierosa czy tłumienia emocji we własnym wnętrzu. Dzięki dużej liczbie wzorów gadżet można dostosować np. do gustu zespołu czy charakteru firmy.

Artykuły biurowe: antybakteryjna podkładka pod mysz

Praca przy komputerze wiąże się z większością stanowisk biurowych. W praktycznie każdej firmie należy przestrzegać niezbędnych zasad dotyczących higieny. Dlatego antybakteryjna podkładka pod mysz jest bardzo dobrym produktem dla wszystkich pracowników. Z całą pewnością docenią, że firma nie pozostaje obojętna w tak ważnych tematach jak zdrowie
i bezpieczeństwo.

Artykuły biurowe: zestaw do pracy zdalnej

Dziś praca poza miejscem zatrudnienia nikogo nie dziwi.
W obecnych czasach praca z własnego domu powoli staje się nowym standardem, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym firma może kontrolować postępy pracy własnych pracowników. Szefowie powinni jednak zadbać o własny zespół
i zapewnić mu odpowiednią motywację do pracy. Prezentowany zestaw do pracy zdalnej zawiera niezbędne akcesoria do domowego biura – wygodne i bezprzewodowe słuchawki nauszne oraz notatnik z długopisem. Wykorzystane eko gadżety z całą pewnością dobrze wpłyną na wizerunek firmy, która będzie komunikować własne zainteresowanie kwestiami ochrony środowiska.

Artykuły biurowe FAQ – najczęściej zadawane pytania

  1. Czy to jedyne gadżety marketingowe do biura?
    W aktualnej ofercie posiadamy szereg innych produktów, które mogą zostać wykorzystane dla pracowników biurowych.
  2. Czy wszystkie akcesoria są możliwe do spersonalizowania?
    Praktycznie każdy produkt znajdujący się na stronie naszego sklepu może zostać wzbogacony w projekt graficzny np. logo czy napis.
  3. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
    Wszystkie zamówienia są traktowane indywidualnie. Finalny czas realizacji jest uzależniony od szeregu czynników m.in. liczby zamówionych sztuk, wzoru czy dostępności danego produktu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie oraz Naszej polityki przetwarzania plików cookie.